20 Ağustos 2013 Salı

Brad Pitt İle Dünya Savaşı Z ( World War Z )



Brad Pitt..
Çağın En Ünlü Oyuncularında..
Steve Jobs'un hayatından uyarlanan Jobs Filmine Gitmekti Niyetim..
Yaz Sıcağında Sinema'mı olur Demeyin oluyormuş :))
Baktık Gittiğimiz Avm'de Film Salonlara Girmemiş...
Derken Bi Baktım Brad Pitt Karşımda Duruyor Beni İzle .. Beni İzle Diye..

Eee Kıramadım tabii :)) Hemen 19:30 Seansına World Warr Z Biletlerimizi Aldık...

Öncesinde Konusuna bakmıştım.. Zombiler ve salgın bir hastalık ile ilgili konusu olduğunu ve ailesini korumaya çalışan bir baba olduğunu biliyordum..
21 Haziran'da Gösterime girmesine rağmen yaz tatili ve Ramazan nedeniyle filme gidememiştim..




Velhasıl Sinema Salonuna Girdik..
Film Kısa Bir süre sonra başladı...
Daha ilk dakikalardan itibaren adrenalin dolu sahneler ile devam etti..

Zaman Zaman gerildik,korktuk,ürktük...
Bu Sezonun En iyi yabancı filmlerinden idi onu söyleyebilirim... Birde Tom Cruise'in Oblivion Filmi..
Kısacası filmi herkese tavsiye ediyorum..
İnanılmaz Keyifle Sıkılmadan,heyecanla izlenecek bir filmdi..

Filmin Yapımında Devasa bir bütçe harcanmış.. O kadar insan,efekt,sahneler çok maliyet gerektiren kareler... Ayrıca Brad Pitt Filmin yapımcılığınıda üstlenmiş..

Film Hakkında:

Yönetmen
Marc Forster

Yapımcı
Brad Pitt
Dede Gardner
Jeremy Kleiner
Ian Bryce

Senarist
Matthew Michael Carnahan
Drew Goddard
Damon Lindelof
Uyarlama
Max Brooks

Oyuncular
Brad Pitt
Mireille Enos
James Badge Dale
Matthew Fox






Dünya Savaşı Z : Filmin Konusu

Gerry Lane iki kızı ve sevgili eşiyle mutlu bir hayat sürdüren bir aile babasıdır. Bir gün arabaları trafikte sıkıştığında her zamankinden farklı olarak yolunda gitmeyen bir şeylerin olduğunu fark ederler. Tehlike hızla yaklaşmaktadır... Ailesini güvenli bir bölgeye yerleştiren Birleşmiş Milletler çalışanı olan Gerry, ikiye ayrılan dünyayı kurtarmak için dünyayı dolaşacak ve bunu yaparken hayli kısıtlı olan zamana karşı yarışacaktır.
Brad Pitt'in hem başrolünü hem de yapımcılığını üstlendiği film, insanlar ve zombiler arasında yaşanan sıra dışı bir savaşı odağına alıyor. Film Max Brooks'un aynı adlı kitabından uyarlandı.







Dünya Savaşı Z Fragman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın Yazın Çekinmeyin :)